torsdag 29 april 2010

Dagens Hangötidning

Dagens Hangötidning, som delades ut gratis till alla hushåll förutom mitt och många andras, innehåller förutom en hel drös annonser och finska sidor även på mittuppslaget resultaten av den fototävling som tidningen ordnade under senvintern.

Resultatet visar med all önskvärd tydlighet att vi har en hel del mycket bra fotografer i staden. Fint!

Jag rekommenderar verkligen de av er som missat dagens nummer att leta reda på ett dylikt för att ta er en titt på de bilder tidningen publicerar. Kanske kan Hangötidningen lägga upp dem på tidningens hemsidor? Det vore värt besväret.

Gratulationer går till vinnaren Göran Lindberg, vars bild "isforamtion" (som det står i HT) blir belönad med första pris.

6 kommentarer:

Hangötidningen sa...

Mittuppslaget lades faktiskt upp på webbplatsen redan i går morse. Du hittar bilderna genom att klicka här.

Unknown sa...

Tack för den länken! Jag tror den glädjer många, faktiskt.

Hangötidningen sa...

Vill man se bilderna ännu mer noggrant kan man högerklicka på de små bilderna och välja "Spara som.../Tallenna nimellä.../Save as..." eller vad det nu sen kan tänkas stå!

Anonym sa...

Det där med att Hangötidningen delas till alla hushåll är en stor bluff. Själv bor jag i ett höghus mitt i staden och har aldrig fått tidningen när den delas ut, samma gäller mina grannar i höghuset mitt emot (ingen av oss förbjuder reklam). Annonsörerna tror ju att alla hushåll får tidningen och annonserar gärna i dessa nummer.

Hangötidningen sa...

Enligt det avtal vi har gällande distributionen med Itella skall tidningen verkligen delas till alla hushåll i Hangö, så ifall någon inte får tidningen då det är storutdelning rekommenderas att ni meddelar Hangötidningen om det – så att vi kan åtgärda felet.

Vi betalar Itella för distributionen och vill gärna veta om ifall de missköter sig.

Anonym sa...

har tidigare alltid (utan resultat) anmält utebliven tidning vid storutdelning!