måndag 7 juni 2010

Ofog


Med beblandade känslor tar jag emot dessa brev, men ännu en gång tar jag mig friheten att publicera ett dylikt. Inklusive bild:

Hej. Tar mig friheten att sända bild av senaste (?) ofog. Hangö järnvägsstation fick redan i höstas skåpet till sin nya biljettautomat. Nu nyligen blev också själva automaten installerad till alla huliganers oförställda förtjusning och resultat syns på bilden. Platsen, obevakad, helt öppen och oskyddad och största delen av dygnet mer eller mindre öde är ju att inbjuda till jävlarnas förstörelselusta. Hur tänker VR? Inne på "Taideasema" enligt stor gul banderoll ovanför dörren kunde lådan vara bättre skyddad. Dörrarna torde vara låsta utom på dagen vilket borde räcka för de flesta resenärer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Någon nytta med det ofoget åtminstone. Nu vet jag att det finns en dylik i Hangö.