Kampanjen är tänkt att presentera "regionens fantastiska höst, och senare charmfulla jul och härliga vår."
Bra tänkt, vi behöver mera marknadsföring för den övriga tiden på året än sommaren och dess evenemang.
Alltså, från och med i morgon, på:
http://www.lovepeaceharmony.fi/
http://www.lovepeaceharmony.fi/
3 kommentarer:
Marknadsföring är bra sak, med vad har Hangö att offerera så här på hösten?
Allt är stänkt! OK. stränder Ok. sol OK. stormar OK. tystnad
Men räcker det för dom alla som möjligt kommer till Hangö.
Jag har gjort en random test i stadens nästan alla ställen där man kan köpa en kop kaffe.
Resultatet är att alla säljer besk kaffe. Hangö är inte en kaffestad!
Men egentligen är det alla de saker du säger OK för som marknadsförs. Inte beskt kaffe.
Det räcker inte med stormar och tystnad under höstar och vintrar och beskt kaffe är ett bevis på för få cafégäster?
Skicka en kommentar