måndag 22 november 2010

2 år!

En mera uppmärksam läsare än vad jag verkar vara som skribent hade godheten att påpeka det faktum att "Hangö Skvaller" i går fyllde hela två år.

Så, grattis!

Den 21 november 2008 skrev jag det första svamlande inlägget, då med en helt annan motiveringen än jag har numera - någonting jag vägrar gå närmare in på utan krav från ministernivå. Närmare 1800 inlägg senare har ingen av oss blivit klokare, tror jag, men visst har jag haft roligt längs med vägen! Ofta har jag suttit och skrattat för mig själv och fått konstiga blickar från min omgivning.

Genomsnittet på läsare har ökat från mig och min hustru, och några goda vänner, till att nu ligga på 208 olika personer per dag och otroliga nästan 1500 olika IP'n per vecka. Inte illa pissat, som någon klok man uttryckte sig en gång.

Det stora tacket, blommor från stadens rabatter och billig skumpa, går till ER. Fortsätt med det ni nu gör, läs, skratta och bli förbannade. Och kommentarerna är den del vi alla älskar över allt annat, var inte blyga!

6 kommentarer:

Anonym sa...

oj så tidn går! grattis!

Anonym sa...

För mig som är en utvandrad...är detta kul!

Fortsätt och kommentera själv mera!

Inga sa...

Bloggen hör till det som dagligen måste läsas, annars har det varit en dålig dag. Ett stort grattis till 2-åringen!

Anonym sa...

Mångas Grattisar för en intressant (2år) BLOGG!

Anonym sa...

Grattis å brawo! En jättebra sida! Tackar

Anonym sa...

Ytterligare en utvandrad gratulerar 2-åringen och hoppas på lika bra inlägg under lång tid framöver!