fredag 24 december 2010

6 kommentarer:

Ulf "Putte" Lindström sa...

Jag vill även önska en fridfull Jul
och ett Gott Nyt År.
För det första åt Hangö Skvaller och sedan åt alla aktiva skrivare
både åt snälla och mindre snälla.
"Vi fortsätter Tvista "

Ulf "Putte" Lindström
Ps. Nej till utopistiskt flygfält.

Benccu sa...

Till vilken kategori hör du själv? Min bedömning är att du nog är "rätt så snäll".

Benccu sa...

När nu "Putte" gör valreklam får väl andra göra samma sak.De bästa hängslar jag i mitt liv fått,fick jag just som julklapp.Håller alltid på med lite skogsröjning på vårvintern,byxor har jag flere par,nu fick jag hängslar som är gjorda för arbete men också för vanligt bruk.Breda,fina finns att köpa hos Ben's fru på Berggatan.

Ulf "Putte"Lindström sa...

Jag räknar mig nog själv till den snällare kategorin, jag vill ge ett tack till dig för din bedömning.Det vr nog ingen "Valreklam" för meig veterligt är jag inte uppstäld i
val för tillfället.
Det var ju en jäkla tur att julgubben hitat skapliga hängslar för de håller både humöret och byxorna uppe.

Benccu sa...

Nu kom här ändå något nytt.Läkemedelsindustrin går på högtryck för att producera lyckopiller o känner man sig down är det bara att ta hängslar på.

Anonym sa...

Såg en Vägensriddare i dag, "Pippi" hadde fått kurvan långer på Espen vid Korsningen Ankargatan, Benccu fixa folkkarn till rätta så Rainer kunde fortsätta sin resa hemmåt! Snärttigt gjort!