fredag 21 november 2008

Grillkiosken vid torget

På dagens Hangö Tidning utlåter allas vår fenomenale Biggan, Birgit Brunow, sig om de långa väntetiderna vid "grillkiosken vid torget". Jag kan upplysa Biggan, och alla övriga som undrar, att kiosken i fråga heter Sibylla. Jag vet dessutom från säker källa att Biggan inte en enda gång gästat ifrågavarande etablissemang under de nuvarande ägarnas tid.

För en som verkligen uppskattar skräpmat, likt jag, är Sibylla verkligen att rekommendera!

blogarama - the blog directory

1 kommentar:

blackie sa...

Japp, gott är det på Sibylla (åtminstone då jag bodde i Hangö), och den som väntar på något gott väntar man aldrig för länge (tror det finns ett sådant ordspråk) Längtan känns väl lång för man är troligen rädd att medan man står i kön kommer kvällens hårdjobbade fylla att försvinner och man upplever den hemska känslan att komma nykter hem en lördag morgon. Det är väl det som gör att folk är missnöjda med väntetiderna kan jag tänka mig ;)